torsdag den 28. august 2014

Vintage..:-)


Dette skønne  franske skærebræt/bageplade er nu kommet hjem til mig...:-)
Jeg elsker gamle ting og sager og særligt de franske.
Her på kan lages mange hyggelige dekorationer både høst, jul og påske.









Jeg har skråvægge her oppe i min lejlighed og det er ikke altid det nemmeste at møblere og dekorere.
Det bliver hurtig for overfyldt og det kan jeg ikke lide.
Jeg har nogen meget dybe vindueskarme dog som jeg er meget glade for..:-)

Sikke nogen skønne sensommerdage vi har i øjeblikket..håber at de varer ved lidt til.

God weekend fra Lisbeth
 

2 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Hvor er den fin din bageplade, det ser så godt ud når "nipsene" blive samlet, på den måde som du har gjort det.

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Hvor er det dog dekorativt!
Kh Birgitte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails