torsdag den 1. maj 2014

1. maj med solskin og leg i haven..:-)

 
Det har været en smuk solskinsdag...dog ikke så varmt og i nat lover de ned til frost.
Min svigersøn var ude og lege med hundene og tog nogen billeder med mobilen.

Jeg elsker dette træ..Fuglekirsebær træ...eller Prunus avium .

 
Det kommer så mange  skønne fugle her og specielt flot er det når der kommer en hel kæmpeflok med Sjagger fugle på en gang.
Så er træet ribbet for bær..:-)



Soffie 2 år og Minnie (nedenunder) på snart 10 år er de bedste legekammerater og dem med mest krudt i af de 5 hunde vi har..:-)

 
De elsker når græsset bliver højt så ligger de og lurer på hinanden..gemmeleg..:-)
 

Mælkebøtter stortrives her...som I kan se...der kommer snart en af vores venner med sin rigtige traktor og slår græsset inden mælkebøtterne går i frø.
Siden kan vi selv holde det nede med vore havetraktor.
Her må det gerne gro vildt det er jo hundenes have det her..;-)

 
Trætte efter legen gik de ind til de andre hunde...og op i mormors seng..;-)
 
 
 
Væk os når det er mad..:-)

Fortsat god 1. maj til jer alle.

Knus fra Lisbeth

5 kommentarer:

Ellen sagde ...

Dejlig 1. maj med høj, blå himmel - jeg ville også meget hellere være i din mælkebøttehave end i Fælledparken - eller et hvilket som helst sted, hvor en eller anden holder en ligegyldig tale :-)

Sandie Lind sagde ...

Hvor er det altså en dejlig blog du har! Flotte billeder og en herlig måde at beskrive det hele på :) Har nu siddet og læst over et år tilbage, og især indlægget om chokoladeblomsterne var jeg glad for. Jeg elsker dem, og synes også de dufter helt fantastisk. :)

Jeg er selv nyopstartet have-blogger fra min lille-bitte have i Holland, og tænkte, at du måske ville have lyst til at se med indimellem? http://mydutchparadise.blogspot.nl/

Desuden: Hvor er Putte og alle hundene dog søde :) Ville ønske, vi havde plads til hund :)

Rigtig god weekend!

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Det er jo en rigtig hund ja. :-) De er begge skønne.
Håber du nyder weekenden
Kram
Birgitte

Susan Durup sagde ...

Dejlige billeder Lisbeth af dine dejlige hunde og jeres have.
Der er plads til at være - og højt til himmelen. Dejligt :-) Også den perfekte måde at bruge 1. maj hvis du spørger mig.
KNUS Susan

Landbohaven sagde ...

Smukt træ og blå himmel.
Gode billeder af hundene.
Tak for kigget.
Ha´ en dejlig dag.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails