onsdag den 1. januar 2014

Vores nytårs menu..:-)

 
 
For første gang havde vi  bestilt mad udefra til nytårsaften og det var en sucess.:-)
4 retter plus natmad var dog alt for meget.
Det smagte super lækkert , særlig var jeg vild med Hummersuppen med Jomfruhummerhaler som der var mange af og Tournadosen var fantastik mør og velsmagende.
Da vi havde spist de 2 forretter var vi så mætte at vi måtte tage en laaaang pause før hovedretten.
Desserten som var skøøøøøøn gemte vi til kl.24.00 og spiste i stedet for kransekagen.
Der var også natmad...men den gemte vi til i dag.

Croissanter med masser af skaldyrssalat..:-)
Super nemt og vi har bestemt at dette vil vi prøve igen men kun med 3 retter og ingen natmad.

Her var masser af fyrværkeri fra nye naboer der er flyttet ind. Ja de startede tidligt og gik i gang igen kl. 03.00 igen i nat. Vi har jo været forvent med at have ældre naboer her ude på landet og det har vores hunde været glade for..:-)
 
Velkommen 2014.

Knus fra Lisbeth
 
 

 
 

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Lisbeth Hvor ser det lækkert ud. jeg havde godt nok tænkt på at gøre det samme iår. Men så havde manden købt ind. Men jeg tror vi skal prøve næste år. God aften

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Kære Lisbeth
Rigtig godt nytår til dig og familien deroppe i nord;))
Jeg glæder mig til flere inspirationer i det kommende år.
Det ser ud som en super lækker menu I fik. Vi købte også mad udefra og det var også en succes.
Lige nu lider vi stadig under naboernes kæmpestore batterier som knalder og brager og begge vores hunde er helt oppe og køre.... det er så irriterende.

Rejen sagde ...

Puha vi kom kun igennem hovedretten og tog desserten forleden dag, så jeg kan da godt forstå at I måtte vente med hovedretten til senere. Men det var da forrygende billigt med 4 retter, og når det så ovenikøbet smager superlækkert så ville jeg også gentage succesen. Knus fra mig

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails