torsdag den 19. december 2013

MAGNIFIQUE..... :-)



Her i julemåneden bliver vi  fodret med inspiration til julepyntning på nettet.
Det er så mange skønne butikker rundt om i landet der viser billeder så man får lyst til at købe det hele..;-)

 
Der er lige noget for os alle, hvad vi kan lide af farver og stilarter.
For os der fremdeles er glade for det grå, sorte og natur er denne butik lige stedet.


 
Magnifique ligger i Holte Midtpunkt (2840) kun i gå afstand fra hvor jeg boede før.

 
En ren oase at gå rundt i...:-)
Her går man ikke ud igen uden at have købt noget..;-)




 
Ja nu varer det ikke længe før julen er her, den er lige om hjørnet..;-)
Min datter har slet ikke tid til at tage billeder for mig så jeg er derfor ikke så flittig her inde på bloggen. Jeg beundrer alle de bloggere der har tid til både blog, Instagram osv. ved siden af deres arbejde og hjemmeliv med børn til at lægge indlæg ind næsten hver dag.
Hvordan får I tid?...;-)

Jeg vil ønske jer alle en skøn og dejlig jul..:-)

Knus fra Lisbeth
 
 
Alle billeder er fra Magnifique.

6 kommentarer:

Bente sagde ...

Hej Lisbeth

Ja jeg har faktisk været forbi Manifique....men den slags butikker har vi jo mange af også i Kgs. Lyngby, som jeg bor tættest på...og du har ret, man bliver svær fristet. Jeg er nu begyndt at luse ud i al den julepynt, der gennem årene hober sig op hos mig. Dér er det godt at have børnebørn som arvtagere.
Også en rigtig god jul til dig og dine.

Fågel Blå sagde ...

This is so nice!
many many lovely things!
Whish you a nice weekend
Kathrine

Rejen sagde ...

Skønne ting, ærgeligt at du ikke selv kan fotografere, det må du da kunne lære. ;-D

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

De kærligste julehilsener med ønsket om en glædelig jul til dig og dine. ❤

Kram
Birgitte

Marit sagde ...

Her var det mye vakkert! En riktig god jul til deg og familien!
Klem marit

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Øj, øj, øj, hvor er det smukke ting de har hos Manifique! Efterhånden som jeg scrollede ned blev jeg mere og mere begejstret - de træer på nædstsidste bille er da fantastiske! Jeg må vidst forbi Holte i det nye år.
Jeg tager også hatten af for alle de skønne ideer vi kan surfe os frem til i denne verden og jeg bliver også nogle gange lidt bekymret for nogle af de yngre kvinder med arbejde, børn og smukke huse og haver og alle deres kreationer - bare de ikke brænder ud. Jeg håber at de passer på sig selv.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails