mandag den 22. juli 2013

Nye "gamle" krukker...:-)

 
 
Jeg har en dejlig facebook ven som har en herlig webshop med masser af gamle ting og sager.
 
Nina kører land og rige rundt for at finde varer til sin butik, mange dejlige møbler har hun også.
Nostalgiladen hører til på Fyn men hun sender gerne både med post Danmark og fragtmand.
Jeg faldt for disse 2 franske urner som jeg bare måtte have. Da de har en rusten overflade under den hvide maling vil jeg pudse dem lidt godt så rusten kommer frem igen...:-)
 
Sådan som denne urne der er helt magen til fra denne skønne hollandske blog....:
 

 
 
 
Min datter har jo en masse dekorationsmateriale fra hun var blomsterdekoratør med egen forretning.
Da hun så dette billede sagde hun at hun ville lave 2 sådanne kugler til mig da hun har alt der skal bruges...så må vi håbe hun har tid til at fotografere dem når de er færdige...;-)
 
Vi har også været på loppemarked hvor jeg har fundet nogen gode ting...:-)
Varmen i disse dage er lidt for høj til mig, men jeg skal nok lade være med at klage...finder mig bare et skyggested eller bliver inde med gennemtræk. Det har da blevet til nogen hyggelige grillaftener og på onsdag kommer gæster til grill..:-)
Alt i alt en god tid som skal nydes inden sommeren er over.

Fortsat god sommer til jer alle.

Hej fra Lisbeth

5 kommentarer:

bloggernefa sagde ...

Din heldige kartoffel. Både med opsatser og din datter ;) Dem vil jeg da glæde mig til at se

Fortsat rigtig dejlig sommerstemning til dig og dine Lisbeth

knus
Eva

Sussi.Sussinghurst sagde ...

De er godt nok flotte..... og lidt slidtage vil helt sikkert gøre dem endnu dejligere :)

Susan Durup sagde ...

De er da godt nok flotte... kan godt forstå at du måtte eje dem. Spændende at se dem med kuglerne i også.
Jeg er også til det mere patinerede look, men vi er nok meget forskellige på det punkt.
Mange hilsner fra Susan

Rejen sagde ...

Skønne krukker, glæder mig til at se dem når de er blevet pyntet. Og ja det gælder om nyde sommeren så længe den er her. ;-D Knus

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Kære navnesøster.
Det er nogle flotte pokaler og med patina bliver de endnu flottere. Det bliver flot når du får dine fjerede kugler i også. Der er mange lækre ting på det link du har lagt:o)
Jeg nyder meget de lune aftener, hvor man kan sidde ude også selvom myggene er lidt trættende. Men det er så hyggeligt med gæster og grill og masser af god tid. . Vi har været 3 dage i sydsverige i sidste uge, hvor det også var godt vejr om end lidt blæsende. Jeg nyder meget sommeren hjemme og er glad når vejret er godt, men kan også godt lide at komme væk et par dage.
Har du været i Hune? Det er i hvertfald en fantastisk dejlig oplevelse.
Ha det nu godt, knus fra Lisbeth

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails