søndag den 7. juli 2013

Gaver...:-)

 
 
Tak for alle søde fødselsdag hilsner..:-)

Selv om jeg ikke holdt noget selskab fik jeg både besøg og gaver.
Familien kender mig jo og ved hvordan jeg har det med fejring af mig selv.;-)
 
 
 
 
3 nye store middagstallerkner fra Eva Trio fik jeg...
 

 
3 store Hortensia Limelight som stod på min haveønskeseddel.
Billedet er lånt hos Claus Dalby da de nye ikke har blomster endnu...;-)
 
 
 
 
 Da vi nu har købt grill efter flere år uden mente man at jeg manglede et grill forklæde og dette skønne fra Jamie Oliver blev mit.
Det er nu ikke mig der er grillmester, men så kan jeg jo låne det ud..;-)
 
 
 
Grillhandsker fra Jamie Oliver...:-)
 
 
 
 
Og prikken over i'et var selvfølgelig denne smukke Syren, Beauty of Moscow, som stod øverst på haveønskelisten..:-)
Den skal plantes i Regnbuehaven hvor vores 3 skønne hunde og kat ligger begravet.
 
Billedet har jeg lånt fra Tante Grøn og Syrenprinsens smukke have på Mors..:-)
 
Fortsat dejlig sommer Søndag fra Lisbeth

3 kommentarer:

Rejen sagde ...

Kære Lisbeth et forsinket tillykke med fødselsdagen, nu kan du jo tage det roligt nu hvor du er blevet folkepensionist! ;-D Fine gaver du har fået og syrenen er flot. ;-D Knus

Jette sagde ...

Hej Lisbeth.Også et lidt forsinket tillykke fra mig.Håber du havde en rigtig dejlig dag med din familie.
Fine gaver du har fået.Den Limelight kan du glæde dig til når den blomstre.....har selv en.
Også en rigtig smuk syren.Skal til Hampton Court Flower Show på onsdag,og du kan tro jeg glæder mig.God uge til dig knus Jette

Lise Halager sagde ...

Kæreste Lisbeth.
Er kæmpe tillykke med fødselsdagen - og pensionisttilværelsen :)
Hvor er det nogle skønne planter du har fået <3
Kram herfra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails