fredag den 18. januar 2013

Broste Copenhagen 2013...:-)

 
 
Jeg må nok indrømme at jeg er Broste  fan..og se deres nye katalog for 2013 var en oplevelse.
De blå farver er bare så smukke og allerede her på dette billede har jeg fundet noget jeg bare må have...:-)
 
 
 
 
Se hvor fantastisk de blå farver går til det grå og i alle nuancer af blåt...smukt!
 

 
 
Masser af lækre nye puder...skal love for at man bliver ledet i fristelse..;-)
 

 
 
Man skulle jo næsten tro at de mest populære mærker har samarbejdet om valget af farver dette forår for synes at de fleste har de blå/turkis/koral toner med i deres design.
Så kan man jo meget nemt blande og købe det man synes er bedst fra hver af dem..:-)

Alle billeder har jeg hentet fra Pinterest.

Fortsat god uge fra Lisbeth
 
 
 

9 kommentarer:

bloggernefa sagde ...

Dejlige nye puder og lækre lanterner er der ALTID plads til. Er tosset med vaserne på det første billede. Wow, de passer lige ind her hos mig.

Marit sagde ...

Enig med deg - vakkert. Jeg kunne ha kjøpt alt samme. Ønsker deg en fin helg!
Klem marit

Unknown sagde ...

Hvor er det bare flotte billeder fra Broste - de var nye for mig. Og ja, blå bliver nok en af de store farver i år også især mikset med grå som på billederne fra Broste :) rigtig god weekend ! Knus; Heidi

Rejen sagde ...

Skønne ting, elsker især de blå lygter..;-D Knus og god fredag

Anonym sagde ...

Skønne ting! Jeg kunne nemt finde plads til vaserne :-)

Unknown sagde ...

Oioi, her var det mye lekkert ja!!
ELsker alt på første bildet ♥

GOD helg:)

PIAZZAN en inredningsblogg sagde ...

Ja de har mycket fint Broste. En av mina inredningsfavoriter .

älskar mina gråblå vaser .

Kram och ha en fin vecka.

Marthe sagde ...

Så fantastiske ting Broste kommer med. Jeg liker lysene deres veldig godt, men nå må jeg nok investere i noen vaser også. Nydelig!

Tusen takk for varme, hyggelige ord på bloggen min. Det gjør meg så glad! Jeg titter innom deg igjen:-)

Klemmer og smil til deg

Marianne sagde ...

Skønne inspirerende billeder. For straks lyst til at pimpe mit hjem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails