mandag den 26. november 2012

Den sidste madonna..

 
 
 
Så er alle madonnaene på nær denne pakket væk. Hun får lov at stå julen over har jeg bestemt med en lille krans om hovedet. Det er ikke blevet  julepyntet hos mig endnu..men der er jo også en uge igen til 1.advent så mon ikke jeg når det.
Puha hvor det stormer og øser ned med regn. Skulle have været ude i haven og klippe lærkegrene til krukkerne men nu venter jeg lidt. Men det er ekstra hyggeligt at være inde i varmen når regnen og vinden hyler om hushjørnet. Særlig oppe hos mig med skråvinduer høres det voldsomt ud.
 
 
 
 
Min datter, fotografen, klager over dårlige lysforhold om dagen men det kan jeg se at mange andre bloggere også gør.
 
 
 
 
Jeg har købt nogen nye kaffekrus som er lidt mindre end de store lattekoppe.
Synes at kaffen bliver alt for hurtig kold når krusene er for store...eller er det bare fordi vi snakker for meget...;-) De er fra PipHome og heder Miss Blackbirds.
Bakken de står på er fra TineK..:-)
 
Vejrudsigten her i nordjylland siger øs, pøs regnvejr de næste dage og derefter sne og frost..:-(
Vore 6 hunde kan ikke lide det...:-)

God ny uge til alle fra Lisbeth
 


7 kommentarer:

Eva sagde ...

Fantastiske billeder fra dit skønne hjem.

Og det er ikke kun dine hunde, - jeg kan heller ikke lide den slags vejr.

Rejen sagde ...

Det er hyggeligt at være indendørs når det pøser ned udenfor, men ikke sjovt når man er hund eller kat og skal ud i det møgvejr..En god uge til dig..;-D

sussi alfidalfi sussinghurst sagde ...

Vild med dine nye krus!!!

Elin | Draumesidene sagde ...

Nydeleg hos deg!
Det er vi som har godvèret ;)
Dag etter dag med lettskya og sol, du kan tru eg NYT det!

Fin veke til deg og dine!
God klem,
elin :)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor ser det bare godt ud Lisbeth, er vild med din nye stil :-)

Kan nu også godt lide din flotte madonna, hun kunne sagtens passe ind.

Smukke billeder...

Ha´en dejlig dag

Knus Suis

PIAZZAN en inredningsblogg sagde ...

sååå vackra bilder...
gör inget att ljuset är dåligt.

Kram

Pernilla

VillaVillaKulla sagde ...

Hvor ser det dog pænt ud alt sammen :) Det er virkelig lækkert med dine sorte og hvide nuancer - I like alot!

Kh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails