lørdag den 20. oktober 2012

Smukt efterår i haven..:-)

 
 
I et lille ophold i regnen fik jeg lokket min datter til at tage noge billeder af de smukke farver i vores efterårshave..:-) Så her følger en række af dem uden kommentarer.;-)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En spade der ikke har det så godt...:-(

De fleste billeder er fra Hundehaven og et enkelt fra Æblehaven..
Græsset trænger til at blive klippet, men når der regner konstant er vi nødt til at vente.
Nu må det snart være vores tur at få en uge med tørt og sol.;-)

Forsat rigtig god weekend til jer alle.
 
Hej fra Lisbeth 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

Min Grønne Verden sagde ...

Flot efterårshave i har og skønne billeder din datter fik taget på trods af regnen.
God weekend.
Have hilsen
Anita

TANTE GRØN sagde ...

Kære Lisbeth,

tak for nogle aldeles pragtfulde stemningsbilleder af de intense og smukke efterårsfarver. Jeg er helt vild med billederne af de puppursorte hyldebær med vanddråbediamanterne. De er helt magiske.

Ja, nu trænger vi til sol og tørvejr her i vores landsdel. Vi er simpelthen ved at drukne i regn og alle haveprojekterne bliver udskudt og forsinkede.

Vi krydser fingrer for at vejrguderne vil forbarme sig over os stakkels nordjyder.

Hav en dejlig weekend og de kærligste hilsner

Rejen sagde ...

Et smukt efterår i jeres have, godt at du kan lokke datteren til at være fotograf..God søndag til dig..;-D

Blått til lyst sagde ...

Vakre, vakre bilder av en nydelig hage med flotte planter! Skjønner høsten ikke er kommet fullt så langt hos dere som her i dalstroka innafor.
Og du - jeg er egentlig ikke så glad i jakt jeg heller, men hva hjelper vel det når jeg er gift med en som mener at elgjakt er årets høydepunkt :-) Sønnen i huset mener likedan, og da får de kose seg på jakt mens jeg gjør helt andre ting. Som å gjøre hagen klar for vintern. Likevel - det smeller ikke rundt vinduene her. SÅ tett på gården vil vi ikke ha jakt!
En riktig god uke til deg - klem fra Liv

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails