søndag den 23. september 2012

En inspirerende blog...:-)

 
Der findes så mange dejlige blogger rundt omkring i Skandinavien,men en blog jeg følger fast og er indenom hver dag er Elin og DRAUMESIDENE.
 
Her findes masser af inspiration, Elin er også omgivet af den mest pragtfulde natur som findes i Norge og i sin indredning trækker hun en hel del af naturen ind i sit hjem.
 
 
 
Elin er også en dygtig fotograf som selv har lavet reportager.
 
 
 
 
 
 
Jeg må indrømme at det er denne blog der har fået mig til at gå mere over i det sort/grå/hvide efter flere år med den franske landstil og alle madonnaene...;-)
 
 


Det sjove er at jeg tilbage i begyndelsen af 90'erne havde hele mit hus i disse farver.
Jeg kan huske hvordan mange af vore venner synes det var underlig med de sorte persienner,sort sengetæppe, gulvtæppe og grå enkeltvægge...lol.. ..men jeg var jo bare 20 år forud.
 

 
 
Noget andet jeg så godt kan lide ved Elins blog er at hun skriver på sin norske dialekt.
Selv jeg må en gang i mellem spørge hvad et ord betyder selv om jeg er norsk..:-)
Men det er så flot at beholde sin oprindelige dialekt selv på skrift.
Så kik ind på DRAUMESIDENE
 
Som i øvrigt betyder Drømmesidene...:-)

Fortsat god søndag og god ny uge fra Lisbeth


Alle billeder er taget af Elin fra Draumesidene
 
 


1 kommentar:

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Kære Lisbeth
Tak for linket til Elins flotte blog;) Jeg bliver altid så imponeret når stilen er så gennemført som her hos Elin (og også hos dig) det er slet ikke muligt for mig.
Selvfølgelig var du 20 år før tiden, det overrasker mig overhovedet ikke. Jeg er spændt på hvilken stil du beslutter dig for;)
Knus fra navnesøsteren i Bagsværd.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails