lørdag den 30. oktober 2010

Designerens hule...:-)


Designeren Julie Picard bor i Hornbæk i Nordsjælland.
Her har hun lavet sin helt egen hygge-hule i haven som hun kan bruge langt ind i efteråret..:)



Naturens materialer er flittigt brugt..:-)




Brændeskuret som blev til en hule.


Lygter, skind, en gammel sofa....


Et bord, nogen sten og lys...også har man en hule..:-)


Her må være skønt og svalt en varm sommeraften .
Hornbæk ligger jo dejligt ved Øresund.


Indendøre fortsætter hulestemningen...








Læg mærke til badekarret som er muret op med sten...


Og skind i massevis. Et meget personligt hjem som oser af hygge og varme.

I vores egen "baghave" har der været afholdt DM i jord pløjning.
Ca. 2ooo gæster var forventet, men vi har ikke været generet af det.
Masser af flag og telte, opvisning af pløjning med heste som i gamle dage.
Og alle de store flotte jordbrugsmaskiner som har været vist frem.
Nu er det overstået og alle har pakket sammen og i aften er der fest for alle deltagerne...:-)

Rigtig god weekend til jer alle.

Hej fra Lisbeth


Foto: Monica Bach / Pure Public





15 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Jeg kan li' hendes stil, ja jeg kan.

***Hos Mutter*** sagde ...

Meget specielt og totalt hyggeligt hjem. Har hun åbent hus, eller var du der i forretningsøjemed/shopping ?

Linda sagde ...

Nyyydelig meget inspirerende bilder. Jeg driver og pusser opp hjemme, mye skal skje i løpet av vinteren. Og når jeg ser bildet av den herlige sofakroken, får jeg lyst til å løpe opp og sette i gang å snekre:) Eller finne paller:) Takker for inspirasjon:) Klem

Skogslyckan sagde ...

Ett mycket inspirerande hem du visar. Inatt ställer vi om klockan och får sova en timme extra....skönt. På onsdag åker vi till ditt land för några härliga dagar i sönderjylland. Ha en riktigt skön söndag!
Kram Pia

Anonym sagde ...

Hello~
Just stumbled across your blog. What a stunning display of artistry, very beautiful!
~Rosemary...

Lisbeth (countryliv) sagde ...

julie Picard har sørme sans for det, hvor er det hyggeligt både ude og inde:) DM i pløjning - det lyder interessant, hvor er det skønt med sådanne arrangementer - fest og stemning og dejligt at I ikke var generet af de 2000 mennesker! Hej fra Lisbeth

Anonym sagde ...

Så nydelig både ute og inne, for en herlig stemning hun har i hjemmet sitt.
Spennende med DM i pløyning og 2000 på besøk.
Ønsker deg en nydelig søndag.
Klem Mio

Lone sagde ...

Hej Lisbeth.

WOW siger jeg bare ... Sikke en fed stil hun har hende Julie ... Der kommer jeg nok til at snuppe et par ideer fra. Lyslygten med mos - brændestak- hulen - badekar opbygget i sten og sådan en lille detalje med stof om spejlet ... I LOVE IT.
Ha' en skøn søndag.

Kh Lone

Havfruen sagde ...

WOW så lekkert det var der:) Både ute og inne... Skikkelig gjennomført og stilig:) Her er det bare og la seg inspirere.
Ha en fin søndag, klem fra meg:)

Elin | Draumesidene sagde ...

Hei kjære du!
Long time... Herleg innlegg! Meiner eg har ein reportasje om denne dama i eit av mine mange interiørblad? Lekkert alt ho har rundt seg! Eg har skrive svært lite kommentarer i det siste, for å spare nakken min... Vinteren er her, og det kalde vèret gjer ikkje ting bedre. Spørs om eg må emigrere til sydligere strøk? ;)

Ynskjer deg ein alldeles herleg november!
Tenk; det er snart førjulstid???

God, norsk kjempeklem!
Elin :)

Mona sagde ...

Herlig inspirasjon!
Jeg forsvant litt inn i en slags eventyr-følelse av å se på de bildene. Skinn og stearinlys hører høsten til!

Ha en strålende høstuke Lisbeth!

Klem fra meg

Mona sagde ...

Kjære Lisbeth, der ligger en award til deg fra meg på bloggen min! =D

(eddas) sagde ...

Heisann:)
Så lekkert og koselig hjem dette var....
Må se påbildene mere..masse inspirasjon her og finne:)
ha en koselig aften i Danmark...
eddaKlemmer

Godastunder-tokigaidéer sagde ...

Hej Lisbeh,
Underbara bilder du visar. Tack för titten jag kommer åter..
Anna

KATE ♥ sagde ...

Lekkert og rått!
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails